2012年11月29日 星期四

啫啫通菜煲@Le Creuset



 
一次在街外吃晚飯, 點了啫啫芥蘭煲, 很好吃, 回家也來試試, 我只是將吃到的味道記下來, 今次配了通菜及五花腩片, 有肉有菜, 兩公婆簡簡單單又一餐~


2012年11月26日 星期一

潤腸排骨煲仔飯@Le Creuset


今日突然凍了好多, 氣溫一下子降了6-7度, 整天又下雨, 天文台又話明天更會跌至14度, 這麼凍的天氣, 最好來一煲熱辣辣的煲仔飯。

要煲一煲靚的煲仔飯, 當然是有少少飯焦、飯軟焦香的~ 其實不一定要明火及瓦煲才可有飯焦較果, 用電磁爐加上LC鍋,  只要時間掌握得好, 一樣可以有同樣較果。





2012年11月7日 星期三

揭開貓罐頭 - Mon Petit篇


有半年沒有寫Blog了~
今日開始, 再次重新努力, 執起筆幹....唔係...應該是 Keyboard...希望再次同大家分享我的記聞。

寫呢篇blog, 預備了兩個星期, 何解? 因為一天只可拍一張照片, 而最開心的受惠者, 莫過於我家大小姐及三小姐是也!  因為拍一張照, 即代表當天有罐罐吃...呵呵...這篇blog正是要揭開牠倆至愛的魚罐頭是也!

我家附近沒有寵物店, 所以多是在超市買罐罐, 通常我會揀Mon Petit, 皆因佢的成份肉質看似不錯。 我不會買肉醬類的, 我只會買魚塊類, 較有保證, 可以看到一片片魚肉。 但這個牌子也有10多款款式, 單看罐面招紙真不知內裡如何, 所以今次各款買了兩罐, 打開來逐一拍照作一個紀錄, 也可試清楚哪一款才是小姐們的至愛口味~

1. 金裝角切吞拿魚塊
此款是湯汁類, 魚塊超大, 要切碎才可給貓兒吃。