2010年9月27日 星期一

寧悅月餅 & 奇華月餅

2010年9月22日中秋節


今年收了2盒月餅,一盒是奇華迷你四式月餅,有黃蓮蓉、白蓮蓉、金華火腿月及紅豆月。裡面還有一小盒鐵觀音,可消膩解滯,生意人真有頭腦。




另一盒是 「寧悅」,今年第一次收此款月餅,我只知謝寧的「曲奇四重奏」,收到時也想了一會是那一家的出品 ?



通花的外盒,內裡是另一個金色紙盒,打開一看,很美的金色玫瑰花 ~



打開玫瑰花一看 ~




是玫瑰花味嗎??




切開月餅才是驚喜 ~ ~ 超漏油的蛋黃,你鐘意嗎 ?


白蓮蓉入面有玫瑰花瓣唷 ~ 好浪漫喔 ^o^






食後感 : 入口不甜,愛吃蛋黃的話一定鐘意,蛋黃鬆化流油 (有圖為証),明年我一定會自己買來吃 !  ......bye-bye "美針"


 


 


蛋糕班(四)之八

【意大利芝士蛋糕】


起初以為呢個係之前學過的意大利芝士蛋糕,原來有唔同嫁~


呢個係「低脂」版本,用低脂芝士、蛋白代替忌廉,加埋冧酒,味道超正 !







 


蛋糕班(四)之七

【沙架蛋糕 Sacher】


重口味朱古力蛋糕,超正 !


餅面設計任意發揮,呢個係我的作品 ~



老師的作品 ~



同學的作品 ~






 


蛋糕班(四)之六

【蜂蜜紅豆蛋白蛋糕】   【法式牛油卷】


這個紅豆蛋白蛋糕,味道很似中式的豆糕,清淡又健康 !









蛋糕班(四)之五

【木槺蛋糕】   【法式檸檬撻】


木槺其實是由馬利餅碎及忌廉做成,由於是餅碎,一定要小心食,因為好易嗆喉。








 


 


2010年9月24日 星期五

繼續"中毒"

9月23日本是公眾假期,但受不住廣告的引誘,一早起床去左排隊,我9時半去到,前面約有50人左右,不太多人,十時準時開門,等左幾部電梯才上到去21/F。 一下子望最多人的 counter ... 特價 20cm 圓燉鍋,原價 $ 2,088,特價 $ 780,限量 100隻。


好快就排到我了,我揀了紫色 eggplant,由於之前的人龍都是一口氣買3、4隻,所以紅色沒有了,橙色、藍色及白色我也未見有貨。此時後面的人龍又不停湧上,很混亂呀 ! 還有那些國內遊客不停大聲的說話,真是受不了 !  原本是限售100隻,但實在太多顏色斷了現貨,突然聽到sales 姐姐話可以訂貨,不過是2個月後取,一樣是 $780,天啊...早知可以訂貨,我就唔咁早去排隊咧,雖然佢唔似  LC 開倉咁誇張要排幾粒鐘,不過當日都好晒呀 !


買埋呢隻之後都要忍手,暫時唔可以再去行街喇 !






 


2010年9月21日 星期二

7300日~瓷婚紀念日

2010年9月22日,與你相處了 7,300 日, 我與你結婚20載。


二十週年結婚紀念日 ~ China Anniversary ~ 瓷婚紀念日



女人通常都會將所有的紀念 日牢記在心中,幻想身邊的另一半會為自己帶來什麼驚喜;可是男人通常都不會有什麼大的表示。


結婚頭幾年都會去慶祝一番,有了小朋友之後忙碌得很,已經很少外出吃飯慶祝,反而多了留在家中,可能是人長大了吧! 已經不太要求物質,反而覺得能為心愛的人烹煮美食是一件很幸福的事。 


原來幸福不是必然的 - 結婚初期都時常有嘈交,不過你從來唔會與我對罵,只是默不作聲,我卻嬲上加嬲,嬲你點解重唔氹番我。有時我會與你冷戰幾星期,之後將事件凋淡了....又唔知點開口同你講野...哈 ! 許多時都忙記了為何要冷戰 ? 


日子過了一天又一天,我開始明白你不與我頂咀,就是不要我更加生氣。 講好似好易,其實好考個人 EQ !  是你帶領我去明白二人相處之道,要做到明白對方為自己做的一切事情,只要從對方思想出發,用對方的角度出發,不難理解吧 !


今日你仍然是輕軾牽著我的手,願我倆繼續有另一個 7,300日 !


我會繼續做你的煮飯婆,可以為心愛的人煮飯是幸福 ! 你感受到我幸福的喜悅嗎 ?


p.s. - 理性分析 : 雖然物質唔係第一位,但係我都好想收到禮物啊...呵呵呵 ~~


Staub 鑄鐵鍋

繼 Le Creuset 之後,又去左 Staub 睇下,點之睇睇下.....佢就跟左我返屋企喇.....下個月啲卡數就勁咧 ! ...不過係開心既,都係為左可以煮多啲美食比家人食  


Round cocotte 24cm + Saute casserole 24cm