2009年6月30日 星期二

麵包製作初班~第三堂

好快又到第三堂,今堂是整好高卡路里的雞尾包,墨西哥包,同埋粟米咸牛肉包



d包餡是亞 Sir在堂上即場整,睇到原來雞尾包的餡是用牛油、糖、奶粉、椰絲、麵粉混合而成,都幾肥,唔怪得人家成日叫人唔好食咁兔有餡的甜包喇 !



呢d係亞 Sir 整的包 ~



呢d係同學試的整的墨西哥包 ~



雞尾包 ~



粟米牛肉包 ~



雞尾士的包 (我將佢變身做扭紋包)



 


雲吞湯 (簡易版)

之前睇飲食節目都有講雲吞湯做法,其中之一是大地魚,要先焗香洗淨再煲湯,比較多時間預備。


而我平日經常要9秒9的時間煮一餐飯,今次我用左鰹魚湯粉,大地魚粉,蝦子來做上湯,香氣十足,味道都有9成似



呢d就係鰹魚湯粉,重可以整麵豉湯,海鮮意粉。



上海雲吞

跟 blogger syc204 做了這個上海雲吞,咁大個女都係第一次整雲吞,連包都未試過,膽粗粗就買齊材料去整。  「在此鳴謝 syc204 提供食譜+做法




其實洗切都唔難,包就有小小難度,包左1/3之後,叫埋亞女來幫手,亞女平日都冇入廚房,以為佢唔識包,比左 syc204 個 blog 佢睇,嘩 !! 唔知係聰明定係 blogger 的威力,佢包得重靚過我,重話我包錯,教返我點包至o岩



好快就落水煲,成品出場 ~~



日式三文魚大碗飯

食過吉x家的三文魚子飯,可惜唔比外賣,唔緊要,自己整一樣快捷方便,最o岩我呢d在職 "煮"婦


最重要的靈魂除左主角三文魚之外,便是這個 washabi 飯素喇 ~~ 可以係吉吉的12蚊店買到,好正


washibi 味



鏗魚味 (不辣) o岩小朋友食



平時加在飯面都好好味 ]



脆焗三文魚扒

自從屯門市中心百佳改左做 Taste 之後,多左好多野賣。近日成日有原條挪威三文魚即場劏,見到咁新鮮,即刻切左3件魚腩位置返屋企整魚扒。



材料


有皮三文魚扒     3件


海鹽、黑胡椒      各半菜匙


麵包          1片 (打碎成麵包糠)


黃芥辣      2-3茶匙


番茜   Parsely    可用新鮮切碎 (或樽裝)


橄欖油      適量



做法 :


1. 魚扒洗淨抺乾水份,用海鹽、黑胡椒醃1小時。


2. 麵包糠 + 番茜 + 少許鹽 + 少許黑胡椒 + 橄欖油 攪勻備用



3. 魚扒下鑊略煎至兩面金黃 (不用全熟)



4. 取出放上焗盤,塗上芥辣醬,鋪上麵包糠,焗爐預熱 220度,焗10-12分鐘至金黃色便成。



 


2009年6月24日 星期三

巧克力慕絲蛋糕

巧克力慕絲蛋糕


父親節又到,想整個朱古力蛋糕比老公食,但找了很多不同的食譜,但都找不到心目中想要的 cake,於是集合了各家精髓,做左呢個朱古力cake,可能是自己諗,出來的效果又好味...yummy !



簡譜 :


材料 A  (慕絲 ~ 如不做蛋糕,可以入杯。)


55%朱古力粒         170克


淡忌廉     150克


牛油         50克  (老師說正統是用谷古油開稀d朱古力)


砂糖          35克 (可能有加減,要看朱古力的甜度 )


魚膠片      9克  (凍水浸軟備用)


 


材料 B  - 可選擇用蛋糕底 或 消化餅底  (放入6吋餅模內)


材料 C  - 淡忌廉  250克 (打起)


做法 :


將材料A的淡忌廉加熱,加入朱古力粒攪溶,不要大滾,60度左右便可。依次加入牛油、砂糖、魚膠片攪勻,離火待涼後,分數次加入已打發好的淡忌廉裡 (材料C),將朱古力慕絲倒入餅模雪凍,最後再灑上谷古粉作裝飾便成。